[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ custom_padding=”25px|||||”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”4.0.5″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.0.5″][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”4.0.5″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]
El Restaurant Solric impulsa una variada oferta de sopars d’empresa on s’uneixen tradició i modernitat
El Restaurant Solric de Tarragona es prepara ja per a la temporada més intensa de sopars d’empresa i tot tipus d’àpats en grup amb una variada oferta que s’adapta a totes els gustos i butxaques. Una oportunitat única per redescobrir una gastronomia on s’uneixen tradició i modernitat, i que està a punt de celebrar el seu 60è aniversari com un dels referents de la cuina tarragonina.
L’antiga masia a tocar de la platja de l’Arrabassada, situada a la Via Augusta número 227 i que des del 1960 és seu de l’establiment, s’adapta tant a les demandes de grups grans com petits. Entre el seu interior i exterior, s’ofereixen fins a cinc ambients diferents, amb capacitat per a entre 30 i 140 persones. Espais tan atractius com la sala principal, on es manté viva la història de l’edifici, o d’altres més novedosos, com la sala exterior climatitzada recentment habilitada.
Menús de cuina mediterrània
La clau de l’èxit de tot àpat en grup, però, està a la qualitat del menú, i en això la cuina del Solric posa en valor els seus anys d’experiència amb propostes que satisfaran tot tipus de grups, i també les seves butxaques. El restaurant ofereix prop d’una quinzena de propostes per a grups que van dels 25 als 70 euros per comensal, i que en tot cas permeten als comensals escollir entre diversos plats. Unes propostes inspirades en la cuina mediterrània amb un toc d’autor, i que inclouen propostes de carn, peix, marisc, i una selecció dels postres de la cuina del Solric.
La personalització és una de les claus que es vol potenciar des del Restaurant Solric, i per això l’equip de cuina i d’organització d’esdeveniments està sempre obert a fer modificacions als menús, o preparar-ne un d’especial segons les demandes dels grups. A l’oferta d’àpats en grup, a més, també s’inclouen opcions per a persones veganes, així com diverses propostes de menú infantil.
Opcions extres i de decoració
La cura pels detalls és una altra de les prioritats. Per això, l’establiment posa a disposició dels grups tot un seguit de serveis extres per treure encara més partit del seu espai. Des de la possibilitat de comptar amb un DJ per amenitzar la vetllada, megafonia i micròfons per fer discursos, o pantalles per fer projeccions. A més, també hi ha opcions de decorar l’espai amb floristeria i altres elements.
El restaurant té ja obert el període de reserves per aquesta etapa. Els grups interessats que vulguin garantir-se un lloc al Solric aquesta temporada poden posar-se en contacte amb l’equip del Restaurant Solric al telèfon 977 232 032 o al correu electrònic [email protected] .
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.27.4″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.27.4″][et_pb_image src=”http://www.restaurantsolric.com/wp-content/uploads/2019/11/69196258_165384854820716_4896514929205940743_n.jpg” _builder_version=”4.0.5″ width=”53%” max_width=”53%” module_alignment=”left” max_height=”498px”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Ya hemos explicado que existen tres tipos de jamones ibéricos según su dieta pero, a diferencia de los de Ibérico de Cebo o Ibérico de Campo, la producción de Ibérico de Bellota es limitada. En España, se producen alrededor de 1,4 millones de jamones ibéricos de Bellota y es imposible producir más. ¿Por qué? Muy simple, porque la actividad de los pastizales y su número de árboles se controlan de modo que no se pueden alimentar más de 700,000 cerdos ibéricos.
1. Proteínas
1. Comes menos grasa
Unas 120 personas entre amigos, clientes, proveedores, empresarios, y representantes del mundo asociativo y deportivo participaron en la velada, que estuvo amenizada por un dúo musical que creó un ambiente perfecto para celebrar y compartir un rato en la mejor compañía. La celebración culminó con los dos propietarios del Solric, Francisco Ferreres y Víctor Ciscar, soplando la vela conmemorativa de este primer año de gestión.
Además, la agenda del restaurante se ha llenado en estos doce meses de actividad, con la organización de diversos eventos, noches de fiesta en fechas señaladas o iniciativas como los sábados de Gastromúsica, donde se ofrece cena y baile por un precio muy ajustado.
dos representantes del equipo de Gobierno, Begoña Floria (PSC) y Imma Rodríguez, coincidieron en defender que la ciudad no está dormida.